top of page

Wat klanten zeggen wanneer het hen niet wordt gevraagd.

Lees hier de commentaren die klanten spontaan in mijn mailbox dropten. Na het pennen van hun tekst, het volgen van een workshop of het bijwonen van een gastles over copywriting of storytelling. Op mijn erewoord: geen enkele getuigenis is verzonnen, ook niet de allerlaatste. Zeg nu zelf: zoiets bedenk je toch niet zelf?

0_edited.jpg

Van liefdesbrief tot koningin Mathilde

Ik heb de brieven ondertussen laten valideren door de hoofdredacteur en hij was zeer tevreden over de originele, frisse aanpak!

Yannick Decleir van Knack

over de hernieuwingsbrieven gericht aan abonnees

 

 

Jouw copy maakt echt een verschil! In bijlage vind je de evolutie terug van hoelang mensen op onze website blijven. Van gemiddeld 1:45 tot een gemiddelde van 2:20, wat in de digitale wereld van vandaag echt een enorm verschil is.

Dennis De Smedt van Xerius

over de nieuwe copy voor de website

 

 

Ik was al eens snel door de brieven gegaan. Ik vond ze top! Ik moest verschillende keren lachen, en het is echt leuk geschreven. Alles hangt ook echt heel mooi samen. Het is een leuk geheel geworden, echt op maat van de studenten

Liesbeth Kegelaers, Brand Manager KMDA

over de abonnementsbrieven gericht aan studenten

 

Wat ben je toch een geweldige copywriter Johan.

Henny Van Gerwen, collega copywriter met 35 jaar ervaring en “the nicest man in advertising”

 


Dit is echt wel een SUPERcopy

Benny Noé, CRM Manager bij Delhaize Belgium

over de e-mails indertijd voor Neckermann

 

Schitterend ik zit hier met een hele grote SMILE

Anja Stas, KMDA, award winning international marketeer

over de eindredactie van haar boek “Olifantenmarketing”


Dit is terug een meesterwerkje.

Ann Gheysen, zaakvoerder DBS en Loff,

en al 15 jaar klant

 

 

Slaatje Praatje vind ik echt een fantastische naam.

 

Mathilde, koningin der Belgen,

over de naam die ik bedacht voor een sociale kruidenier


 

Het voelde alsof ik een liefdesbrief ontving

Iemand die verkiest anoniem te blijven

over een prospectiebrief die zij van mij ontving

Het was lang geleden dat een man mij in bed nog aan het lachen had gekregen

Ook deze persoon verkiest anoniem te blijven. Zij heeft het over mijn boek, dat ik u graag toestuur op verzoek. Een berichtje naar copywriter@johanverest.be volstaat.

Over de lakmoederproef en de workshops Copywriting en Storytelling

Geef jij ook nog steeds opleidingen? Ik heb vroeger, misschien al 10 jaar geleden, een paar keer een training van jou gekregen en dat was heel leerrijk.

Karolien Van Bavegem, freelance copywriter

bij wie de trainingen copywriting en storytelling indruk hebben gemaakt

Bedankt voor je boeiende les vandaag! Ook de studenten waren enthousiast, een van hen stuurde me spontaan (ik citeer): “WOW. Da was echt een zalige gastlezing amai”. Je missie is dus duidelijk geslaagd!
 

Sophie Maeseele, Praktijkassistent Nederlands en Bedrijfscommunicatie aan KU Leuven

over de gastles copywriting
 

Hierbij de evaluaties. Die zijn trouwens zeer goed. Jouw lakmoederproef werd als inspirerend ervaren.

 

Erik Van Vooren, marketing monument

over de workshop copywriting

 

Bij deze mijn dank voor de fantastische workshop! Zeer aangename en professionele lesgever en bovendien zeer interessant voor ieder van ons!

 

Cécile Deraux van Delta Lloyd Life

over een workshop klantvriendelijk schrijven voor de eigen medewerkers

Ik hoorde dat het gisteren TOP was.

Ook langs mijn kant: een DIK APPLAUS. We zijn heel blij met jou als aanwinst!

 

Mieke Voet, leadership development consultant bij KBC

over de workshop Storytelling voor bankdirecteurs

Jouw aanpak was vorige keer het hoogste gewaardeerd door de deelnemers. Daarom dat ik op dit moment bij jou aanklop. Het is boeiend en leerrijk om het nog eens live te horen uit de mond van de maestro himself. Tom Lannoye leest toch ook voor uit eigen werk voor mensen die wellicht het boek al gelezen hebben?

Nog een keer Erik Van Vooren,

ditmaal over de workshop Storytelling

bottom of page